Informacje Praktyczne - Hotel Oliwski Gdańsk
+48 58 761 66 66

Hotel Oliwski - Informacje Praktyczne

W tym miejscu prezentujemy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące pobytu w Hotelu Oliwskim w Gdańsku Oliwie. W razie dalszych pytań zapraszamy do kontaktu - tel. 58 761 66 66

W jakich godzinach obowiązuje doba hotelowa?

Doba hotelowa od poniedziałku do piątku rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się o godzinie 11.00 dnia następnego. Doba hotelowa w sobotę, niedzielę oraz dni świąteczne rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się o godzinie 11.30 dnia następnego.

Czy akceptują Państwo pobyt ze zwierzętami?

W trosce o komfortowy pobyt wszystkich Gości hotel nie akceptuje pobytów ze zwierzętami.

Czy parking jest płatny?

Na terenie hotelu są dwa parkingi dozorowane i monitorowane.

– miejsca parkingowe przed wejściem głównym do hotelu są płatne są płatne 20 zł/ doba.

– miejsca parkingowe w hali garażowej – parking płatny 40 zł/ doba. Ilość miejsc parkingowych jest ograniczona.

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych.

W jakich godzinach serwowane są śniadania?

Bufet śniadaniowy od poniedziałku do piątku serwowany jest w godzinach od 6:30 do 10:00 w sali śniadaniowej na parterze. Bufet śniadaniowy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne serwowany jest w godzinach od 7:30 do 11:00 w sali śniadaniowej na parterze.

Czy w hotelu jest bar?

Tak. W znajdującym się obok recepcji Lobby Barze oferujemy napoje zimne i gorące, przegryzki, słodycze oraz alkohole niskoprocentowe. Bar czynny jest do godziny 24:00.

Czy w hotelu jest bezpłatne Wi-Fi?

Tak. Teren całego hotelu jest w zasięgu bezpłatnego Internetu bezprzewodowego.
Hasło do Wi-Fi znajdą Państwo na etui od karty do pokoju. Hasło: oliwski0711

Zobacz więcej:

Informator pokojowy
Regulamin hotelu

 

 

Zobacz również:

pl en